شانس صعود استقلال بسیار کمرنگ شد

شانس صعود استقلال بسیار کمرنگ شد




 

 


شانس صعود استقلال بسیار کمرنگ شد


تاریخ : سه شنبه ،
30 فروردین 1390

اميدهاي تيم فوتبال استقلال با شکست مقابل پاختاکور براي صعود به دور بعد مسابقات کمرنگ شد.


ديدار تيم‌هاي پاختاکور ازبکستان و استقلال تهران در چارچوب هفته اول از دور برگشت گروه B ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 امروز در تاشکند و در حضور بيش از 3 هزار نفر آغاز شد که اين ديدار با برتري 2 بر يک پاختاکور خاتمه يافت.

بازي در حالي پيگيري مي شد که آبي پوشان 10 دقيقه ابتدايي را در اختيار داشتند اما در دقيقه 27 استانيسلاو آندريف از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و با يک ضربه رو پا دروازه نماينده کشورمان را باز کرد. در حالي که نيمه اول رو به پايان بود آرش برهاني در دقيقه 1+45، کار را به تساوي رساند.

در نيمه دوم دو تيم موقعيت هاي زيادي داشتند اما اين پاختاکور بود که در دقيقه 87 توسط "ايگور کريمتس " به گل دوم رسيد تا اميدهاي استقلال براي صعود کمرنگ شود.

قضاوت اين ديدار بر عهده يوييچي نيشيمورا از ژاپن بود. وي به "ايگور کريمتس " و "ايلهامين سوينوف " از پاختاکور، حنيف عمران زاده و آرش برهاني از استقلال کارت زرد نشان داد. در دقيقه 86 بازي حنيف عمران زاده با دريافت کارت زرد دوم از بازي اخراج شد.
استقلال با اين نتيجه 4 امتيازي ماند تا براي صعود کار دشواري داشته باشد.

ترکيب استقلال:
محمد محمدي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، جواد شيرزاد، کيانوش رحمتي، فرزاد آشوبي، مجتبي جباري، هوار ملا محمد(89 هادي شکوري)، فرهاد مجيدي(80 سيد مهدي سيد صالحي) و آرش برهاني(85 اسماعيل شريفات).
سرمربي:پرويز مظلومي



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل